İletişim Sektörü Dijital Bir Dönüşüm Geçiriyor

Haber Tarihi: 27.12.2016
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Atölyesi öğrencileri, iletişim sektörünün öndegelen şirketlerinden Unite İletişim’e bir ziyaret gerçekleştirdi. Ziyarette, firma yöneticileri sektör ve meslek hakkında bilgi ve deneyimlerini paylaştılar.
Ders niteliğinde geçen ziyarette, firmanın departman yöneticileri öğrencilerimize uzmanlık alanları ile ilgili bilgi paylaşarak kişisel tecrübelerini aktardırlar. Grup Koordinatörü Bilgen Altınok ise, bir markanın nasıl halkla ilişkiler faaliyeti yapabileceğini anlattı. Milenyum çağı çocuklarının bu sektörde kendilerinden daha avantajlı olduğunu belirten Altınok, bu kanısının sebebini dijital çağda büyümek olduğunu belirtti.

Sosyal Medya Direktörü Zeynep Atasoy ise, bir markanın sosyal medyada nasıl temsil edildiği hakkında açıklamalarda bulundu. Marka İlişkileri Direktörü Sezen Savaşgören, öğrencilerin sevdikleri işi yapmasını ve bu işi tercih ederlerse, sempatik olma, şeffaflık, samimi olma ve alçak gönüllük gibi değerleri asla kaybetmemeleri gerektiğini vurguladı. 
Ardından son olarak Unite İletişim’in sosyal sorumluluk projeleri hakkında bilgi veren, Marka Direktörü Ender Gören, ajanslarının daha önce yaptığı ödüllü sosyal sorumluluk projelerinden örneklerle sosyal sorumluluğun markalar için ne kadar önemli olduğunu anlattı.

Ziyaretin sonunda İletişim Fakültesi Uygulama Birimleri Direktörü Faruk Yazar, Marka Direktörü Ender Gören’e teşekkür plaketi takdim etti.