Sosyal Bilimler Enstitüsü
Marketing Talks Online Serisi-1: Hedonik Tüketim ve Lüks Pazarlamanın Geleceği

İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde bulunan “Pazarlama Yönetimi” anabilim dalının düzenlediği söyleşi serisinin ilki 23 Mayıs Pazar günü gerçekleşti.

Moderatörlüğünü İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü ve Pazarlama Yönetimi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Figen Yıldırım’ın gerçekleştirdiği söyleşinin konusu “Hedonik Tüketim ve Lüks Pazarlamanın Geleceği”ydi.

Söyleşiye konuk olarak Global Magic Brands kurucusu Marka Mimarı Ömer Şengüler ve Victoria’s Secret Business Development uzmanı Merve Çakır katıldılar.

Canlı olarak İstanbul Ticaret Üniversitesi Youtube kanalında yayınlanan etkinliği haberimiz içerisinde bulabilirsiniz.