Sosyal Bilimler Enstitüsü
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar: Re-Marketing ve Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama

Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar/ Re- Marketing ve Hiper Kişiselleştirilmiş Pazarlama Webinarı, İstanbul Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Doğan Salman başkanlığında, İTO’nun YouTube kanalında canlı olarak gerçekleştirildi.

Webinarda, İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Torlak ve İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü ve Pazarlama Yönetimi Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Figen Yıldırım konuşmacı olarak yer aldı.

Pazarlamada eski ve yeni yaklaşımların konu edildiği webinarda, pazarlamada sürdürülebilirlik, müşteri odaklı pazarlama, re-marketing, hiper kişiselleştirilmiş pazarlama, bigdata/small data, yapay zeka konuları ve dünyada güncel gelişmeler ele alındı.

Webinarı izlemek için aşağıdaki bağlantıya tıklayabilirsiniz.