Sıkça Sorulan Sorular

1. Yıllık İzin Kullanım Süresi Ne Kadardır?
 
İdari Personellerimizin yıllık izin süreleri;

a) Bir yıldan beş yıla kadar (beşinci yıl dâhil) olanlara 14 gün,
b) Beş yıldan fazla onbeş yıldan az olanlara 20 gün,
c) Onbeş yıl (dahil) ve daha fazla olanlara 26 gün olarak belirlenmiştir.
 
Akademik personellerimiz ise bir yılını doldurmasından itibaren her sene 30’ar gün yıllık izin hak etmektedir. Yıllık izinlerin takibi UyumSoft WebERP üzerinden yapılabilmektedir. Linke tıklayarak adımları görüntüleyebilirsiniz.
 
2. Fazla mesailerimin karşılığını nasıl alabilirim?

İdari personellerimiz fazla mesailerinin karşılığını izin ya da ücret olarak tercih edebilmektedirler. Fazla mesai formları her ayın 5’ine kadar dairemize ulaşır ve takip eden ayın 15-20 si arasında ödemeleri gerçekleştirilir. İzin talep eden personellerimizin ise bu izinlerini takip eden 6 ay içerisinde kullanmaları gerekmektedir. Aksi takdirde izinler zamanaşımına uğrar.
 
3. Vize evraklarını nasıl temin edebilirim?

Vize evraklarınız standart bir set halinde dairemizce hazırlanmaktadır. Bunun için, vize evraklarınızın hangi konsolosluğa hitaben hazırlanması gerektiğini bildirir mail iletmeniz yeterli olacaktır. Vize evrakları arasında yer alan çalışma belgesi imza sürecinden geçeceği için herhangi bir aksaklık yaşanmaması adına en az 3 gün öncesinden talepte bulunmanız gerekmektedir.

4. Bordromu nereden alabilirim?

http://10.1.2.61/Default.aspx linkli , UyumSoft WebERP üzerinden bordrolarınızı inceleyebilir, yazdırabilirsiniz. Bu işlemin nasıl gerçekleştiği konusunda detay bilgi için lütfen tıklayınız.
 
5. UyumSoft ile ilgili nereden destek alabilirim?

Uyumsoft programı ile ilgili her türlü desteği dahili telefonlarımızdan arayarak ya da birimimizi ziyaret ederek alabilirsiniz.
 
6. Adres ve telefon değişikliğinde ne yapmam gerekir?

Ev adresinizde herhangi bir değişiklik olduğunda yeni durumunuzu belirtir ikametgâh senedini dairemize ulaştırmanız gerekmektedir. Telefon değişikliği durumunda personellerimizin mail ya da dilekçe vasıtasıyla güncellenen bilgilerini dairemize ulaştırması gerekmektedir.
 
7. Medeni durum değişikliğinde ne yapmam gerekir?

Medeni durum değişikliğinde;  nikâh cüzdanınızın ilk 3 sayfasının fotokopisini, size ve eşinize ait yenilenmiş olan kimlik cüzdanınızı daire başkanlığımıza iletmeniz ayrıca bu değişiklikler doğrultusunda AGİ formunuzu yenilemeniz gerekmektedir.
 
8. Doğum izni nedir? Nasıl kullanılır?

4857 Sayılı İş Kanunu'nun 74.maddesi gereğince, kadın personele doğum öncesi 8 ve doğum sonrası 8 hafta olmak üzere toplam 16 hafta (Çoğul gebelikte doğum öncesi 10 hafta, doğum sonrası 8 hafta toplam 18 hafta) ücretli izin verilir. SGK doktoru uygun gördüğü takdirde doğuma üç hafta kalıncaya kadar işyerinde çalışabilir. Bu durumda doğum sonrası kullanılacak sekiz haftalık izin süresine, kullanmadığı beş hafta eklenerek onüç hafta (Çoğul gebelikte ise kullanmadığı yedi hafta eklenerek on beş hafta) olarak kullanılır.

9. İdari Personel Kimlik kartımı kaybettiğimde ne yapmalıyım?

Kurum kimlik kartının kaybedilmesi durumunda;  daire başkanlığımıza bu durumu ve yeni kart talebini belirtir bir bilgi maili iletilmesi durumunda, süreç dairemizce başlatılıp yeni kart personelimize iletilecektir.