İstanbul Ticaret Üniversitesi Facebook İstanbul Ticaret Üniversitesi Twitter İstanbul Ticaret Üniversitesi Instagram İstanbul Ticaret Üniversitesi LinkedIn İstanbul Ticaret Üniversitesi Youtube

Yeni Dönem Pazarlama İletişimi Yaklaşımları

 

Dr. Mehmet Sağlam lisansüstü öğrencileriyle kitap hazırladı

İşletme Bölümü akademisyenlerinden Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sağlam, üniversitemizde farklı bölümlerdeki lisansüstü düzeyindeki öğrencileriyle birlikte Yeni Dönem Pazarlama İletişimi Yaklaşımları isimli bir kitap yazdı.

Dr. Sağlam’ın öğrencilerine verdiği konular ışığında editörlüğünü yaparak hazırladığı kitapta mobil pazarlama, reklamoyun (advergame), gerilla ve viral pazarlama, showrooming ve webrooming, içsel markalaşma ve iletişim, reklam çekicilikleri, fenomen pazarlama iletişimi, ürün yerleştirme, yeni medya araçlarında içerik pazarlama, kurumsal imaj ve itibar yönetimi ve siyasal pazarlama iletişimi gibi yeni dönem alternatif pazarlama iletişim yaklaşımları bölüm başlıkları yer alıyor.

Kitapta yer alan başlıklar ve yazarları şu şekilde:

Mobil pazarlama (Ahmet Çalık), İşletme

Reklamoyun (advergame) (Ahmet Karaca), İşletme

Gerilla ve viral pazarlama (Büşra Demir), Sanayi Politikaları ve Teknoloji Yönetimi

Showrooming ve webrooming (Duygu Yavuz), Pazarlama Yönetimi

İçsel markalaşma ve iletişim (Ebru Arsan Demir), İşletme

Reklam çekicilikleri (Esra Ablak), Pazarlama Yönetimi

Fenomen pazarlama iletişimi (Filiz Kartal Demirhan), Pazarlama Yönetimi

Ürün yerleştirme (Müstekim Akdoğan), Pazarlama Yönetimi

Yeni medya araçlarında içerik pazarlama (Selin Yahşıeli), Reklamcılık ve Stratejik Marka Yönetimi

Kurumsal imaj ve itibar yönetimi (Utkucan Güven), İşletme

Siyasal pazarlama iletişimi (Ümran Arslan), İşletme