Pandemi ve Reklam Sektörü Raporu Yayınlandı

Haber Tarihi: 21.07.2020
İstanbul Ticaret Üniversitesi, pandemi sürecini farklı yönlerden ele alan raporlar serisini yayınlamayı sürdürüyor. İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gülay Öztürk’ün hazırladığı “Türkiye’de Corona Virüsün Reklam Sektörü Üzerindeki Etkileri Ve Reklamın Geleceğine İlişkin Öngörüler” başlıklı rapor yayınlandı.

Sağlıktan, siyasete, iletişimden pazarlamaya ve reklam sektörüne çok sayıda alanı etkileyen koronavirüs pandemisi Türkiye’de de her alanda kendisini hissettiriyor. Prof. Dr. Gülay Öztürk tarafından hazırlanan rapor, Türkiye’de reklamveren, reklam ajansı ve tüketici cephesinde Covid 19’un yarattığı etkileri tespit ederken reklam sektörünün geleceğine ilişkin öngörülerde de bulunuyor. Raporda tespit edilen sorunlara dair uygulanabilir somut çözüm önerileri de sunuluyor.