Kurumsal İletişim Yüksek Lisans programı, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü bünyesinde yer alan bir lisansüstü programdır.
Çağdaş yöneticilik anlayışının temel öğesi olan kurumsal iletişim; kişi veya kurumların amaçlarına ulaşabilmek için hedef kitlelerin istek, beklenti ve gereksinimleri doğrultusunda, kamuoyunun destek ve güvenini sağlamak ve olumlu bir imaj oluşturmak amacıyla yapılan planlı ve programlı çalışmalardır.
İşletmelerde stratejik iletişim yönetiminin odağı haline gelen kurumsal iletişimin; kurumiçi ve kurum dışı iletişim, ürünün, hizmetin ve kurumun tanıtılması, özel etkinlik ve organizasyonların planlanması, işletmeye geleneksel ve dijital iletişim araçları üzerinden güçlü bir imaj ve itibar yaratılması, insan kaynaklarının motivasyonunu arttırarak kurumsal verimliliğin sağlanması, işletmenin karşılaşabileceği kriz durumlarında etkili iletişim sayesinde krizlerin bir tanıtım fırsatına dönüştürülmesi gibi işlevleri bütüncül bir iletişim ekseninde ele alması, günümüz işletmeleri açısından programın stratejik önemini giderek artırmaktadır.
Sektörel bilginin akademik bilgi birikimiyle birleştirildiği programımız çağın gerektirdiği nitelikli uzman ihtiyacını karşılama misyonuna sahiptir. Kurumsal İletişim Yönetimi’nden Marka İletişim Yönetimi’ne, Girişimcilik ve Yenilikçilik Yönetimi’nden İnteraktif Pazarlama’ya, Lüks Marka İletişimi’nden Hikaye Anlatıcılığı’na pek çok yeni ve günümüzün ihtiyaç duyduğu konulara cevap verecek dersleri bu programda görebilmeniz mümkündür.
Kurumsal iletişim alanında uzmanlaşmak isteyen herkesi programımıza bekleriz.
Prof.Dr.Hilal Özden Özdemir Çakır
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı Başkanı
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Öğrenci İşleri
Kurumsal İletişim Yüksek Lisansı Sorumlusu Nurşah Doğan Bulut
lee@ticaret.edu.tr – 444 0 413 Dahili: 4250