Etkinlikler

Tarih: 9 Mart
Saat: 14.00
Yer: Blackboard LMS

Dijital Ajans İşleyişinin Sistematiği Nasıldır?

 

Dijital Ajans İşleyişinin Sistematiği Nasıldır?

9 Mart 2022 Çarşamba saat 14.00’da Yeni Medya Reklamcılığı dersine R2D2 Reklam Ajansı’ndan Ajans Başkanı Tunç Kileciler, Kreatif Direktör Cevher Hakan Karakuş ve Dijital Medya Direktörü Mustafa Bilge katılacak. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden Prof.Dr.Gülay Öztürk’ün moderatörlüğünü üstleneceği etkinlikte “Dijital Ajans İşleyişinin Sistematiği Nasıldır?” konusu ele alınacak. Blackboard LMS sistemi üzerinden gerçekleşecek online etkinliğe katılım sağlamak isteyenler gulay@ticaret.edu.tr adresinden iletişim kurabilirler.

 

Dijital Ajans İşleyişinin Sistematiği Nasıldır?

DİĞER Etkinlikler

25 Aralık 2023
Stres Yönetiminde Ses Meditasyonu 6 Aralık 2023
Sosyal Medya Etkileyicileri ve Reklam Hukuku 6 Aralık 2023
Reklam Kampanyalarında Dijital Medya Planlama ve Satın Alma Süreçleri 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 20 Ekim 2023
Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği – 100 Yıllık Türk Reklamcılığının Tarihi 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor! 26 Aralık 2022
Eski Türkler ve Osmanlı’da Halkla İlişkiler Uygulamaları 23 Aralık 2022
Sağlık Sektöründe Marka ve İletişim Stratejisi 22 Aralık 2022
Görme ve İşitme Engellilerle İletişim 20 Aralık 2022
Yetenek TİMM’den Çıkar