Etkinlikler

Tarih: 6 Nisan
Saat: 18.30
Yer: Reklam ve Stratejik Marka İletişimi Yüksek Lisans Programı Dijital Reklamcılık Dersi

Sosyal Medyada Hedef Kitle Değişimleri İçin Nasıl Bir Yol İzlenmeli?

Sosyal Medyada Hedef Kitle Değişimleri İçin Nasıl Bir Yol İzlenmeli?

Reklam ve Stratejik Marka İletişimi Yüksek Lisans Programı
Dijital Reklamcılık Dersi
Konuklar : Burcu Erenkuş – Vapp Works Kurucusu
Zeynep Ceylan – Vapp Works Sosyal Medya Direktörü
Moderatör: Prof.Dr.Gülay Öztürk
6 Nisan 2022
18.30

DİĞER Etkinlikler

25 Aralık 2023
Stres Yönetiminde Ses Meditasyonu 6 Aralık 2023
Sosyal Medya Etkileyicileri ve Reklam Hukuku 6 Aralık 2023
Reklam Kampanyalarında Dijital Medya Planlama ve Satın Alma Süreçleri 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 20 Ekim 2023
Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği – 100 Yıllık Türk Reklamcılığının Tarihi 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor! 26 Aralık 2022
Eski Türkler ve Osmanlı’da Halkla İlişkiler Uygulamaları 23 Aralık 2022
Sağlık Sektöründe Marka ve İletişim Stratejisi 22 Aralık 2022
Görme ve İşitme Engellilerle İletişim 20 Aralık 2022
Yetenek TİMM’den Çıkar