Etkinlikler, Haberler

Tarih:
Saat:
Yer:

Arçelik ve Beko üst düzey yöneticisi Mehmet Tüfekçi öğrencilerle buluştu

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 2. ve 3. sınıf öğrencileri, Prof. Dr. Hilal Özden Ödemir’in yürüttüğü Halkla İlişkilerin Temel Kavramları dersinde sektörden bir ismi ağırladı. 21 Kasım 2025 tarihinde üniversitemizin Sâdâbâd Kampüsünde gerçekleşen söyleşiye Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi konuk olarak katılıp pazarlama ve reklam dünyasında yapay zekâ kullanımına ilişkin Türkiye ve dünya örneklerini ele aldı.

Tüfekçi, sunumunda yapay zekânın reklam stratejilerinden tüketici davranış analizine, içerik üretiminden marka yönetimine kadar geniş bir alanda nasıl kullanıldığını örneklerle aktardı. Öğrenciler, sektördeki hızlı dönüşümü ve bu dönüşümün gelecekteki meslekleri nasıl şekillendireceğini büyük bir ilgiyle dinledi.

Etkinliğe ayrıca Dr. Öğr. Üyesi Tolkun Soldan ve Dr. Öğr. Üyesi Gurur Öyküm Güven de katıldı. Akademisyenlerin de katkılarıyla ders daha da zenginleşirken öğrenciler hem akademik hem sektörel bakış açılarından faydalanma imkânı buldu.

Soru–cevap bölümünde öğrenciler özellikle “Yapay zekâ meslekleri yok edecek mi?” sorusu üzerinde durdu. Endişelerini dile getiren öğrencilere Tüfekçi şunları söyledi:

“Yapay zekâyı korkmadan işine entegre eden hiç kimse işsiz kalmaz. Kendinizi geliştirmekten çekinmeyin; meslekler kaybolmuyor, sadece çalışma biçimleri değişiyor.”

Prof. Dr. Hilal Özden Ödemir, etkinliğin öğrencilerin vizyonunu genişlettiğini belirterek sektöre yön veren isimleri derslerde ağırlamanın önemine dikkat çekti.

Büyük ilgi gören söyleşi, genç iletişimciler için hem ilham verici hem de geleceğe yönelik yol gösterici nitelikte oldu.

DİĞER Etkinlikler, Haberler

11 Aralık 2025
Dijital Pazarlama / Google Ads / Meta Ads 24 Kasım 2025
Kurumsal Markalarda Kriz Yönetimi 22 Ekim 2025
omg! İletişim Kurucuları Konuğumuz Oldu 16 Haziran 2025
İletişim Fakültesi Mezunları İlk Kez Buluştu 10 Haziran 2025
İletişim Fakültesi Mezunları Buluşması 21 Mayıs 2025
Yapay Zeka Uygulamalarının Ders ve Akademik Çalışmalara Katkısı 13 Mayıs 2025
YAPAY ZEKA VE BÜYÜK DİL MODELLERİYLE REKLAM VE SİYASİ SÖYLEM ANALİZİ 12 Mayıs 2025
Marka İletişimi 29 Nisan 2025
Etkinlik ve Sponsorlukta Son Trendler
×
WhatsApp