Etkinlikler

Tarih: 6 Nisan
Saat: 18.30
Yer: Reklam ve Stratejik Marka İletişimi Yüksek Lisans Programı Dijital Reklamcılık Dersi

Sosyal Medyada Hedef Kitle Değişimleri İçin Nasıl Bir Yol İzlenmeli?

Sosyal Medyada Hedef Kitle Değişimleri İçin Nasıl Bir Yol İzlenmeli?

Reklam ve Stratejik Marka İletişimi Yüksek Lisans Programı
Dijital Reklamcılık Dersi
Konuklar : Burcu Erenkuş – Vapp Works Kurucusu
Zeynep Ceylan – Vapp Works Sosyal Medya Direktörü
Moderatör: Prof.Dr.Gülay Öztürk
6 Nisan 2022
18.30

DİĞER Etkinlikler

21 Mayıs 2025
Yapay Zeka Uygulamalarının Ders ve Akademik Çalışmalara Katkısı 13 Mayıs 2025
YAPAY ZEKA VE BÜYÜK DİL MODELLERİYLE REKLAM VE SİYASİ SÖYLEM ANALİZİ 12 Mayıs 2025
Marka İletişimi 29 Nisan 2025
Etkinlik ve Sponsorlukta Son Trendler 25 Aralık 2023
Stres Yönetiminde Ses Meditasyonu 6 Aralık 2023
Sosyal Medya Etkileyicileri ve Reklam Hukuku 6 Aralık 2023
Reklam Kampanyalarında Dijital Medya Planlama ve Satın Alma Süreçleri 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 20 Ekim 2023
Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği – 100 Yıllık Türk Reklamcılığının Tarihi 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor!
×