İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Ürün Yerleştirme konusu Ticaret Üniversitesi’nde Tartışıldı

İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından 2.’si gerçekleştirilen “International Conference On New Trends in Communication” başlıklı konferansın bu yılki teması “Eğlence ve Ürün Yerleştirme” oldu. Konferansa hem sektör temsilcileri hem de akademisyenler katıldı.

Konferans Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gülay Öztürk’ün açılış konuşmasıyla başladı. Konferansın genel hatlarını çizen Öztürk; “Konferansımız yaşanılan sorunlara, eldeki yeni fırsatlara dikkat çekmek amacına sahip olacaktır. Bu alandaki çalışmalara destek ve teşvik amacıyla başlattığımız bu konferansa destek olan herkese teşekkür ederiz” dedi. İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç Dr. Gözde Öymen ise, sektörü bir araya getirdiklerini ve gündemde çok fazla yer alan ürün yerleştirme ve eğlence konu başlıklarını ele aldıklarını söyledi.

Radyo Televizyon Üst Kurulu üyesi Taha Yücel gelişmeler üzerinde durarak, “ 90’lı yıllarda radyo ve televizyon özelleşti. Türkiye böylece dinamik bir medya ile karşı karşıya kaldı. 2011 yılında gelen kanun ile beraberse ürün yerleştirme konusu tanımlanıp, düzenlendi. Her özgürlük gibi o da çerçevelendi ve ürün yerleştirmede vurucu olmamak, senaryoyla beraber ilerlemek önemli hale geldi” şeklinde konuştu.