
İstanbul Ticaret Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü tarafından düzenlenen “Uluslararası Ticaret Bölümü Seminerleri III – Yabancı Pazarlara Giriş Yöntemleri” etkinliğinde, Koçtaş Genel Müdürü Dr. Oğuzkan Şatıroğlu, işletmelerin küresel pazarlara açılma süreçlerini, rekabet stratejilerini ve dijital pazarlama trendlerini öğrencilerle paylaştı.
Sütlüce Yerleşkesi’nde gerçekleşen etkinlikte, distribütör bulmanın, doğru dağıtım kanallarını seçmenin ve fuarlara katılmanın uluslararası pazarlara girişte kritik önem taşıdığı vurgulandı. Dr. Şatıroğlu, rekabet gücü, üretim stratejileri ve dijital pazarlama konularında örnekler sunarak, Çin ve Rusya pazarlarına dair deneyimlerini aktardı.
Seminer, öğrencilerin sorularının yanıtlanmasının ardından Dr. Şatıroğlu’na teşekkür sertifikası verilmesi ve toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.