Haberler

Senaryo Yazım Teknikleri Atölye Çalışması Yapıldı.

İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü, bünyesindeki atölyelerinin desteği ile “Senaryo Yazım Teknikleri” isimli dönemin ilk atölye çalışmasını gerçekleştirdi. Workshop kapsamında, üniversitemiz ile ortak protokolümüzün olduğu -Türkiye’nin ilk ürün yerleştirme odaklı tam hizmet ajansı -3P Ürün Yerleştirme Ajansı 2017-2018 döneminin ilk ortak çalışması yapıldı. Ajans başkanı M. Akif Ebiçlioğlu İletişim Fakültesi öğrencileriyle bir araya geldi. Ebiçlioğlu, öğrencilere iyi bir senaryonun nasıl olması gerektiğiyle ilgili teknik bilgileri ve senaryo yazarlığına ilişkin kendi deneyimlerini aktardı. Ebiçlioğlu daha sonra katılımcılarla bir marka örneği üzerinden marka entegrasyonu sağlayan bir senaryo yazım uygulaması gerçekleştirdi. Atölye, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gülay Öztürk’ ün, M. Akif Ebiçlioğlu’ na teşekkür belgesini takdiminin ardından sona erdi

DİĞER Haberler

11 Temmuz 2024
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” Etkinliği Gerçekleştirildi! 10 Temmuz 2024
ADforce Etkinliği Gerçekleştirildi! 9 Temmuz 2024
Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nurettin Güz’e sorduk 20 Mayıs 2024
Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu 14 Kasım 2023
3. Influencer Festivali Gerçekleşti – Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor! 5 Aralık 2022
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından İkincisi Düzenlenen “Influencer Fest” İstanbul Ticaret Üniversitesinde Gerçekleştirildi 26 Kasım 2022
Influencer Fest 28 Kasım’da Başlıyor! 27 Ekim 2022
Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş