İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Influencerlığın hakikisiyle tanışın

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gülay Öztürk “Influencer tarafından yapılan içerik paylaşımını kaç kişinin beğendiği dikkate alınsa da, önemli olan takipçilerin influencer’ın paylaşımına gönüllü katılımı olarak özetlenebilecek aktif etkileşim” diyor ve ekliyor: “Bu yüzden influencer’ın samimiyeti ve takipçilerine verdiği güven, takipçileri üzerindeki etki gücünü artırmada önemli bir etken. Bu durum, influencer pazarlama çalışmalarından en çok etkilenen jenerasyon olarak ifade edilen Y ve Z kuşaklarında kayda değer bir anlama sahip.”

Haberin tamamını görmek için lütfen bağlantıya gidiniz.

Haber