Haberler

Influencerlığın hakikisiyle tanışın

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gülay Öztürk “Influencer tarafından yapılan içerik paylaşımını kaç kişinin beğendiği dikkate alınsa da, önemli olan takipçilerin influencer’ın paylaşımına gönüllü katılımı olarak özetlenebilecek aktif etkileşim” diyor ve ekliyor: “Bu yüzden influencer’ın samimiyeti ve takipçilerine verdiği güven, takipçileri üzerindeki etki gücünü artırmada önemli bir etken. Bu durum, influencer pazarlama çalışmalarından en çok etkilenen jenerasyon olarak ifade edilen Y ve Z kuşaklarında kayda değer bir anlama sahip.”

Haberin tamamını görmek için lütfen bağlantıya gidiniz.

Haber

DİĞER Haberler

4 Haziran 2025
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 2025-3 nolu Bölüm Kurulu Gerçekleştirildi 2 Haziran 2025
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 2025-2 nolu Bölüm Kurulu Gerçekleştirildi 23 Mayıs 2025
“SEKTÖRDEN KAMPÜSE, İLHAM VEREN BULUŞMA” 13 Mayıs 2025
İLEDAK ARA DÖNEM SINIF TEMSİLCİLERİ TOPLANTISI 30 Nisan 2025
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 2025-1 nolu Bölüm Kurulu Gerçekleştirildi 11 Temmuz 2024
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” Etkinliği Gerçekleştirildi! 10 Temmuz 2024
ADforce Etkinliği Gerçekleştirildi! 9 Temmuz 2024
Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nurettin Güz’e sorduk 20 Mayıs 2024
Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu 14 Kasım 2023
3. Influencer Festivali Gerçekleşti – Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği
×