İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in Marka Tescil Belgesi Alındı

Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in marka tescil belgesi alındı

Digidays, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından 2017 yılında Dijital Pazarlama İletişimi Haftası adıyla başlayan ve sonraki yıllar Dijital Pazarlama İletişimi Günleri kısaca Digidays ismiyle gerçekleştirilen bir etkinliktir.

Etkinliğin ilk amacı üniversitemiz öğrencilerini dijital pazarlama iletişimi alanındaki usta isimlerle buluşturmak ve sektör tecrübelerinden yararlandırmak olmuştur. 2021 yılından itibaren Digidays kapsamını değişen dünyaya uygun şekilde dijital iletişim ekseninde genişletmiştir. Digidays, dijital iletişim dünyasındaki en yeni, en güncel bilgileri merakla takip eden herkesin sektörün usta isimleri ile buluşmalarına imkan vermektedir.

Bu gelişmenin üniversitemize, fakültemize ve öğrencilerimize hayırlı uğurlu olmasını dileriz.

 

Digidays