Haberler

Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in Marka Tescil Belgesi Alındı

Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in marka tescil belgesi alındı

Digidays, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından 2017 yılında Dijital Pazarlama İletişimi Haftası adıyla başlayan ve sonraki yıllar Dijital Pazarlama İletişimi Günleri kısaca Digidays ismiyle gerçekleştirilen bir etkinliktir.

Etkinliğin ilk amacı üniversitemiz öğrencilerini dijital pazarlama iletişimi alanındaki usta isimlerle buluşturmak ve sektör tecrübelerinden yararlandırmak olmuştur. 2021 yılından itibaren Digidays kapsamını değişen dünyaya uygun şekilde dijital iletişim ekseninde genişletmiştir. Digidays, dijital iletişim dünyasındaki en yeni, en güncel bilgileri merakla takip eden herkesin sektörün usta isimleri ile buluşmalarına imkan vermektedir.

Bu gelişmenin üniversitemize, fakültemize ve öğrencilerimize hayırlı uğurlu olmasını dileriz.

 

Digidays

DİĞER Haberler

11 Temmuz 2024
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” Etkinliği Gerçekleştirildi! 10 Temmuz 2024
ADforce Etkinliği Gerçekleştirildi! 9 Temmuz 2024
Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nurettin Güz’e sorduk 20 Mayıs 2024
Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu 14 Kasım 2023
3. Influencer Festivali Gerçekleşti – Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor! 5 Aralık 2022
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından İkincisi Düzenlenen “Influencer Fest” İstanbul Ticaret Üniversitesinde Gerçekleştirildi 26 Kasım 2022
Influencer Fest 28 Kasım’da Başlıyor! 27 Ekim 2022
Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş