İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi Ebsco ‘da

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi Ebsco ‘da Taranmaya Başladı.

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü akademik yayını olan Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (International Journal of Public Relations and Advertising Studies) Uluslararası EBSCO indexinde taranmaya başlamıştır.

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından Eylül ve Mart ayları olmak üzere yılda 2 kez yayınlanan uluslararası hakemli bir dergi olan Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), uluslararası alanda halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında bilimsel çalışmaların artmasını, disiplinlerarası yaklaşımın yaygınlaşmasını ve bu alanda yapılan çalışmaların bir arada toplandığı bilimsel bir kaynak olmayı amaçlamaktadır. Çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi (HİRE), küresel ve yerel ölçekte halkla ilişkiler ve reklam çalışmalarının farklı bakış açılarıyla birleştirilerek ilerlemesini hedeflemektedir.