İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
‘‘İkna Teknolojileri Dijitalde Daha Yoğun Kullanılıyor’’ DIGIDAYS 7.Oturumu Sona Erdi.

‘‘İkna Teknolojileri Dijitalde Daha Yoğun Kullanılıyor’’ DIGIDAYS 7.Oturumu Sona Erdi.

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen ve geleneksel hale gelen DIGIDAYS Dijital İletişim Günleri’nin yedinci oturumu gerçekleşti. İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Prof. Dr. Gülay Öztürk’ün moderatörlüğünde gerçekleşen oturuma MİAD Genel Sekreteri Dr. Hakan Odabaşı konuk oldu. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Özge Bulut’un da sorularıyla katkı sunduğu oturumda ilk olarak ikna kavramının ne olduğuna değinildi.

İkna ve Etki Unsurları

‘Dijital ikna’ üzerinde uzun zamandır çalışma yapılmasına rağmen çok bilinen bir kavram değil diyen Odabaşı ‘‘Dijital ikna anlamında söylenmesi gereken bir husus özellikle sosyal medya platformlarında ikna teknolojileri kullanılıyor. Bunu dünya çapında yapılan araştırmalar ortaya koyuyor. Geleneksel satıştan dijital satışa ağırlık veren firmalar söz konusu. Bilinçli veya bilinçsizce yapılan birtakım çalışmalarla ürünün geliştirilmesinden sunumuna kadar ikna teknikleri kullanılıyor. Uluslararası danışmanlık şirketleri de big data’nın bu anlamdaki öneminden söz ediyor’’ ifadelerini kullandı.

Programa davet edildiği için teşekkürlerini sunan Odabaşı, DIGIDAYS’in markalar ve iletişim dünyası adına önemli bir etkinlik olduğunu vurguladı.

Yayını İzlemek İçin Tıklayın