İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
”Amacımız Dijitali Yakalamak ve Çağdaş Reklam Üretmek” DIGIDAYS 14.Oturumu Sona Erdi.

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen ve geleneksel hale gelen DIGIDAYS Dijital İletişim Günleri’nin on dördüncü oturumu gerçekleşti. İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Araştırma Görevlisi Gurur Öyküm Güven’in moderatörlüğünde gerçekleşen oturuma R2D2 Reklam Ajansı Başkanı Tunç Kileciler konuk oldu. İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencisi Aleyna Temur’un da sorularıyla katkı sunduğu oturumda ilk olarak B2B Kavramına Değinildi.

 

 

Amacımız Dijitali Yakalamak ve Çağdaş Reklam Üretmek

2010’lu yıllardan itibaren markaların pazarlama ve tanıtım anlamında içerik geliştirmelerinden, üretim süreçlerine kadar son derece hızlı bir değişim ve dijitalleşme süreci yaşandığını ifade eden Kileciler, ‘‘Dijitali yakalamak için sürekli yenilenmek zorundayız. Her gün yeni şeyler öğreniyoruz. Amacımız endüstriyel pazarlarda hizmet veren firmalara çağdaş reklam yöntemini anlatmak ve bu hizmeti onlara vermek’’ şeklinde konuştu.

Uzun yıllardır reklam sektöründe bulunduklarını, özellikle son beş yılda dijital platformlara ağırlık verdiklerini ifade eden Kileciler, ‘‘Sosyal medyada ilgi gören ve markaların dikkatini çeken kampanyalar yürütüyoruz. E-mail marketing gibi yeni nesil yöntemleri de dijitalleşme bağlamında kullanıyoruz. Pazar araştırmalarımız ve analizlerimizde dijitalleşme işimizi kolaylaştırdı.’’ ifadelerini kullandı.

Programa davet edildiği için teşekkürlerini sunan Kileciler, DIGIDAYS’in markalar, akademi-sektör iş birlikleri ve iletişim dünyası adına önemli bir etkinlik olduğunu vurguladı.

Yayını İzlemek İçin Tıklayın