Haberler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora Programı Öğrencimiz Ulaş Bozan The Hammers Awards’ta 1 Altın, Kristal Elma Yarışmasında 1 Gümüş, 2 Bronz Ödülüne Layık Görüldü

     

İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora Programı’nda tez aşamasında olan The Zero Point Project’in Kurucusu Ulaş Bozan, Le Petit Marseillais markası için hazırladığı ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ana bilim dalı Başkan V. Prof. Dr. Gülay Öztürk’ün akademik danışmanlığını üstlendiği “Beeing Hope” (Arılara Umut Ol!) Projesi ile En İyi NFT Kategorisi’nde The Hammers Awards’ta Altın, Kristal Elma 2022 Yarışması’nda ise 1 Gümüş , 2 Bronz ödülünü almaya layık görüldü. Öğrencimizi ve süreçte emeği geçen herkesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ve Pradist ailesi olarak yürekten kutluyoruz.

DİĞER Haberler

11 Temmuz 2024
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” Etkinliği Gerçekleştirildi! 10 Temmuz 2024
ADforce Etkinliği Gerçekleştirildi! 9 Temmuz 2024
Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Nurettin Güz’e sorduk 20 Mayıs 2024
Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu 14 Kasım 2023
3. Influencer Festivali Gerçekleşti – Cumhuriyetimizin 100. Yılı Özel Etkinliği 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 2 Mayıs 2023
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde DİGİDAYS 2023 Başlıyor! 5 Aralık 2022
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından İkincisi Düzenlenen “Influencer Fest” İstanbul Ticaret Üniversitesinde Gerçekleştirildi 26 Kasım 2022
Influencer Fest 28 Kasım’da Başlıyor! 27 Ekim 2022
Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş