Duyurular, Haberler

Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin iki bölümü, öğrencilerinin kaliteli eğitim alması için yeni bir akreditasyon programına dahil oldu. İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu (İLEDAK) değerlendirme sonunda Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Lisans Programlarına akreditasyon verdi.

Uluslararası standartlarda eğitim kalitesi ile İstanbul Ticaret Üniversitesi, güncel ve gelişmekte olan iletişim teknolojilerini kavrayan, daha iyi eğitilmiş ve daha nitelikli iletişimcileri yetiştirme misyonu ile başarılarına bir yenisini daha ekledi.

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Lisans Programları,2023 yılında yapılan İLEDAK akreditasyonu (İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu) başvuru değerlendirmesi sürecini tamamladı. Değerlendirme sonunda İLEDAK İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu, Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Lisans Programına“2 yıl süreli akreditasyon” verilmesini kararlaştırdı.

İLEDAK NEDİR?

Türkiye’de iletişim eğitiminin kalitesinin yükseltilmesini amaç edinen İletişim Araştırmaları Derneği (İLAD) ve İletişim Eğitim Değerlendirme Akreditasyon Kurulu (İLEDAK), çalışmalarını sürekli iyileştirme ve toplam kalite felsefesi doğrultusunda yürütmeyi ve iletişim eğitimi veren yükseköğretim kurumlarının beklentilerini sürekli karşılamayı temel ilke edinmiştir.

İLEDAK’ın amacı, iletişim disiplini içindeki ve bu alanla yakından ilgili olan disiplinlerle kesiştiği yerlerdeki “iletişim eğitim programları” için akreditasyon, değerlendirme ve bilgilendirme çalışmaları yaparak, Türkiye’deki iletişim eğitiminin kalitesinin yükseltilmesine katkıda bulunmaktır.

DİĞER Duyurular, Haberler

4 Kasım 2024
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 2024-2025 Güz Dönemi Vize Sınav Programı 25 Aralık 2023
Stres Yönetiminde Ses Meditasyonu 6 Aralık 2023
Sosyal Medya Etkileyicileri ve Reklam Hukuku 6 Aralık 2023
Reklam Kampanyalarında Dijital Medya Planlama ve Satın Alma Süreçleri 6 Kasım 2023
Üçüncü “Influencer Fest” Başlıyor ! 27 Eylül 2023
3. Sınıf Ders Seçimi Yapacakların Dikkatine 27 Eylül 2023
4. Sınıf Ders Seçimi Yapacakların Dikkatine 27 Eylül 2023
2.Sınıf Ders Seçimi Yapacakların Dikkatine 27 Eylül 2023
1. Sınıf Ders Seçimi Yapacakların Dikkatine