İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Tarafından “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” Etkinliği Gerçekleştirildi!

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün Marka İletişimi dersi kapsamında düzenlenen “100 Yıllık Markanın Yeniden Yazılan Hikayesi” adlı etkinlik, 22 Mayıs 2024 tarihinde Prof. Dr. Gözde Öymen Engindeniz moderatörlüğünde gerçekleştirildi. Etkinliğe Tchibo Türkiye’nin İletişim ve Tüketici Hizmetleri Müdürü “Diğdem Cengiz Gürsel” ve Brand Planet’in Kurucusu “Şahin Sezer Dinçer” konuk oldu.

Program, Diğdem Cengiz Gürsel ve Şahin Sezer Dinçer’in kendisini tanıtmasıyla başladı. Gürsel, Tchibo’nun kuruluş hikayesinden ve var olduğu sektörlerden bahsetti.

Kahveseverlere İyi Haber, Edushco Artık Türkiye’de!

Gürsel, öncelikle Edushco’nun tarihini, markanın nasıl bir iletişim dili olduğunu ve Edushco’nun personasını anlattı. Daha sonra, Edushco markasının 27 Mayıs’tan itibaren Türkiye pazarına gireceğinin haberini verdi.

Güvendiğimiz En Önemli İki Nokta, “Kalitemiz ve Lezzetimiz” Olduğu İçin Denettirme Odaklıyız!

Gürsel ve Dinçer, Türkiye pazarına yeni girecek olan Eduscho markasının “2si1 Arada ve 3ü1 Arada” ürünlerinin, öğrencilerin denemesine olanak sağladı ve ürünlerin lezzeti ve kalitesine güvendiklerini vurguladı.

Daha sonra Gürsel, Edushco markasının yapacağı dijital reklam kampanyalarından ve farklı pazar verilerinden bahsetti.

Gürsel ve Dinçer öğrencilerden gelen soruları yanıtladı ve oturum sona erdi.

Dijital İletişim, Bizim İşimiz!

 

Instagram: pradistanbul

 

Twitter: prad_istanbul

 

Linkedin: pradistanbul

 

YouTube: Prad İst

 

İletişim&Bilgi İçin: pradistanbul@gmail.com