Haberler

Akademisyenlerimizden “Reklam Çekicilikleri” Kitabı

İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme (İngilizce) Bölümü öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Didem Zeynep Bayazıt ve Uluslararası Ticaret Bölümü öğretim üyesi Prof. Dr. Figen Yıldırım’ın birlikte hazırladıkları “REKLAM ÇEKİCİLİKLERİ: Marka İletişiminin Sihirli Anahtarı” kitabı çıktı. Mayıs 2020’de piyasaya çıkan kitap; tüketici tutum ve sadakat oluşturmada etkili olan marka ikna iletişiminde farklılık yaratmaları konusunda önem taşıyan reklam çekiciliklerini ele almaktadır. Kitapta, reklam çekicilikleri kavramı marka iletişimi yönetimi ve ikna kuramları açısından değerlendirilmekte; reklam çekiciliğinin bireylerin tercihlerini, satınalma davranışlarını, markaya yönelik inanç ve tutumlarını yönlendirmedeki etkisi reklam örnekleri ile açıklanmaktadır.
reklam

DİĞER Haberler

11 Temmuz 2024
Bölüm Başkanımız Doç. Dr. Nurgül Keleş Tayşir’e sorduk 2 Mayıs 2024
İşletme (İngilizce) Bölüm Başkanlığı’na Doç. Dr. Nurgül KELEŞ TAYŞİR atanmıştır 18 Nisan 2024
Doç. Dr. Ufuk Başar’ın makalesi Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies’de yayınlanmıştır 18 Nisan 2024
Uluslararası Akademik İşbirliği: Doç. Dr. Ufuk Başar, Technische Hochschule Rosenheim’da Ders Verdi 18 Nisan 2024
İngilizce İşletme Bölümü STAR Akreditasyonu 18 Nisan 2024
Akademisyenlerimizin makalesi “Soft computing in decision making and in modeling in economics” dergisinde yayınlanmıştır 18 Kasım 2023
Doç. Dr. Ufuk Başar 10. Örgütsel Davranış Kongresi’nde bildiri sunumu yapmıştır 14 Haziran 2021
Üniversitemiz ABD’deki Yarışmada İkinci Oldu 7 Mayıs 2020
Akademisyenlerimizden “Kurumsal Yönetim” Kitabı