İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEDYA VE İLETİŞİM
Godiva, Dijital Mecra ile Çikolata Aşkının Yayılması

Bu yıl dördüncüsü düzenlenen DIGIDAYS etkinliği, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ortaklığında 9-10 Nisan tarihlerinde düzenlendi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Youtube kanalından online olarak gerçekleştirilen etkinlik kapsamında sektörden önemli isimlere yer verildi. Prof. Dr. Celalettin Aktaş’ın moderatörlüğünde 9 Nisan’da gerçekleştirilen “Godiva, Dijital Mecra ile Çikolata Aşkının Yayılması” konulu söyleşide Godiva CEO’su Nurtaç Ziyal Afridi’nin sektör hakkındaki düşünce ve deneyimleri paylaşıldı.