İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEDYA VE İLETİŞİM
Dijital Dünyada İşveren Markası ve IK Verimlilik Çalışmaları

Bu yıl dördüncüsü düzenlenen DIGIDAYS etkinliği, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü ortaklığında 9-10 Nisan tarihlerinde düzenlendi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Youtube kanalından online olarak gerçekleştirilen etkinlik kapsamında sektörden önemli isimlere yer verildi. Prof. Dr. Zeliha Hepkon’un moderatörlüğünde 9 Nisan’da gerçekleştirilen “Dijital Dünyada İşveren Markası ve IK Verimlilik Çalışmaları” konulu söyleşide McDonald’s Türkiye İnsan Kaynakları Müdürü Ece Demet Kuran’ın sektör hakkındaki düşünce ve deneyimleri paylaşıldı.