Haberler

Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in Marka Tescil Belgesi Alındı

Dijital Pazarlama İletişimi Günleri ‘Digidays’in marka tescil belgesi alındı

Digidays, İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından 2017 yılında Dijital Pazarlama İletişimi Haftası adıyla başlayan ve sonraki yıllar Dijital Pazarlama İletişimi Günleri kısaca Digidays ismiyle gerçekleştirilen bir etkinliktir.

Etkinliğin ilk amacı üniversitemiz öğrencilerini dijital pazarlama iletişimi alanındaki usta isimlerle buluşturmak ve sektör tecrübelerinden yararlandırmak olmuştur. 2021 yılından itibaren Digidays kapsamını değişen dünyaya uygun şekilde dijital iletişim ekseninde genişletmiştir. Digidays, dijital iletişim dünyasındaki en yeni, en güncel bilgileri merakla takip eden herkesin sektörün usta isimleri ile buluşmalarına imkan vermektedir.

Bu gelişmenin üniversitemize, fakültemize ve öğrencilerimize hayırlı uğurlu olmasını dileriz.

DİĞER Haberler

18 Kasım 2024
İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Sanatın Yeni Dili: Yapay Zekâ ile ‘Kontrast’ Temalı Fotoğraf Sergisi 18 Kasım 2024
İSTES 2024’te Teknoloji, Sanat ve Yabancılaşma tartışıldı 8 Mayıs 2024
Üniversitemizin Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerine İLEDAK Akreditasyonu 15 Mayıs 2023
10 OTURUMUN DÜZENLENDİĞİ DIGIDAYS 2023 SONA ERDİ 30 Aralık 2022
Intermedia International E-Journal’ın 17. Sayısı Yayımlandı 7 Ekim 2022
‘‘Haber Uygulamaları: Teoriden Pratiğe’’ Yayınlandı 7 Ekim 2022
”Zincir” Kısa Filminin İlk Gösterimi Yapıldı 27 Eylül 2022
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sütlüce Kampüsünde Oryantasyon Programı Düzenlendi 21 Eylül 2022
İstanbul Ticaret Üniversitesi 2021 – 2022 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Cemile Sultan Korusu’nda Gerçekleştirildi 26 Temmuz 2022
İtalik’in 30. Sayısı Yayımlandı