Tarihçe

İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi bünyesinde yer alan ve 2001 yılında kurulan Halkla İlişkiler bölümü, 2015 yılında Reklamcılık bölümünün de kurulması güçlenmiş; 2016 yılında üniversitemizde gerçekleşen yeniden yapılanma çalışmaları sonrasında Halkla İlişkiler ve Reklamcılık adıyla eğitim-öğretim faaliyetlerine devam eden bir bölüm olmuştur. İletişim şemsiyesi altında öğrencilerin yoğun ilgi duyduğu Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, kurulduğu tarihten itibaren her yıl öğrenci sayısını arttırarak eğitimine devam etmektedir.

Dünyanın kültür başkentlerinden biri olan İstanbul’un önde gelen semtlerinden Sütlüce yerleşkesinde bilimsel ve teknolojik gelişmelere paralel akademik eğitimin yanı sıra sektörel işbirlikleri ve ilişkilerle öğrencilerimizin her iki dünyaya ait bilgi ve tecrübeyi elde etmesi amaçlanmaktadır.

Akademik bilgi, birikim ve tecrübenin yanı sıra İstanbul Ticaret Odası’nın kurumsal desteğini de alarak büyüyen üniversitemiz, öğrencilerine sadece uluslararası geçerliliği olan bir diploma değil, aynı zamanda şehrin içindeki kampüs yaşamıyla, iş hayatının network imkânlarıyla ve akademik yönlü tecrübenin buluştuğu eğitim ortamlarında standartları yüksek bir gelecek vaat etmektedir.

Bölüm bünyesinde ayrıca Kurumsal İletişim Tezli/Tezsiz YL, Reklam ve Stratejik Marka İletişimi Tezli /Tezsiz YL programları ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora programı bulunmaktadır.