1-Ulusal ve uluslararası işletmelerin dış ticaret, lojistik, tedarik zinciri yönetimi ve uluslararası pazarlama departmanlarında kariyerlerinde ilerleyerek uzman veya yönetici pozisyonlarında rol alabilecek yetkinlikleri kazandırmak,
2-Uluslararası ticaret alanındaki fırsatları değerlendiren, bu fırsatları yenilikçi ve sürdürülebilir iş modellerine dönüştürerek kendi girişimlerini kurabilen bireyler yetiştirmek,
3-Çalıştıkları kurumlarda etik ilkelere ve sosyal sorumluluk bilincine dayalı, sürdürülebilir ve dijital dönüşüme uyumlu uluslararası ticaret stratejilerinin ve politikalarının geliştirilmesinde aktif rol üstlenmelerini sağlamak,
4-Öğrencilere hayat boyu öğrenme felsefesi aşılayarak hem akademik hem de kişisel gelişimlerini sağlamak,
5-Öğrencilere, eleştirel bakış açısı ve analitik düşünme gücü vasıtasıyla iş dünyasında karşılaşılan problemleri çözebilme ve farklı paydaşlarla etkin iletişim kurabilme yeteneği kazandırmak.