P1 |
Medya ve İletişim alanına ilişkin temel kavramları, iletişim modellerini ve temel eleştirel kuramları bilir. |
P2 |
İletişimin ve kitle iletişim araçlarının tarihsel gelişimini bilir. |
P3 |
Medya endüstrilerini, medya metinlerini ve izleyicilerini biçimlendiren toplumsal, hukuki, ekonomik ve siyasal bağlamları ve yapıları bilir. |
P4 |
İletişim alanında kullanılan araştırma yöntemlerinin kullanım alanlarını, süreçlerini, temel kavramlarını bilir ve disiplinlerarası bilimsel çalışmalar üretebilecek donanıma sahiptir. |
P5 |
İletişim alanında teknolojik gelişmelerle birlikte değişen iş koşullarından, modellerinden ve sektördeki iş sağlığı ve güvenliği konularından haberdardır. |
P6 |
Medyanın ve iletişimin toplumsal, ekonomik ve tarihsel rolünü çözümleme becerisine sahiptir. |
P7 |
En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim kurma becerisine sahiptir. |
P8 |
Medya ve iletişim alanına özgü güncel ve etik sorunları tanımlama, değerlendirme eleştirme ve çözüm önerileri geliştirme becerisine sahiptir. |
P9 |
Uyumlu ve verimli bir ekip çalışması içinde, iletişim ortamlarına uygun içerik oluşturma ve yayınlama becerisine sahiptir. |
P10 |
Ulusal ve uluslararası gündemi takip ederek; medyada yer alan içerikleri eleştirel bir bakışla değerlendirme ve akademik düzeyde çözüm üretme yetkinliğine sahiptir. |
P11 |
İletişim etiği ve medya okuryazarlığı ilkelerine bağlı olarak, yazılı, görsel ve işitsel ortamlardaki iletilere ulaşma, bunları çözümleme, değerlendirme ve iletme yeteneğine sahiptir. |
P12 |
Sürekli gelişen medya ve iletişim teknolojilerini ve programlarını etkin bir şekilde kullanma yetkinliğine sahiptir. |