Dijital Ekonomi ve Pazarlama Yüksek Lisans Programı; İnternet teknolojisi, iletişim ve iletişim temelli teknolojik yenilikler, dijital uygulamaların ekonomik ve sosyal yaşamdaki yerini genişletmiş, ekonomide üretim, tüketim ve dağıtım gibi değer zinciri içerisindeki tüm unsurları köklü bir şekilde değiştirmiştir.
AR-GE, Endüstri 4.0, inovasyon gibi kavramlarla yeniden şekillenen üretim ve e-ticaret, online pazarlama, dijital reklam ve pazarlama vb. uygulamalar ekonomilerdeki geleneksel yaklaşımları köklü bir şekilde etkilemiştir. Bugün pazarlar dinamik, etkileşimli, hızlı ve tüketimi dijitalleşen bir yapıya doğru değişirken, geleneksel ekonomi ve işletme yaklaşımları yetersiz kalmaktadır. Tüketici-üretici ilişkisinin biçim değiştirdiği bu dönemde dijital dönüşümün daha yakından anlaşılması, değişen ekonomik ilişkilerin de daha iyi yönetilmesi anlamına gelmektedir.
Dijital Ekonomi ve Pazarlama Yüksek Lisans Programı, süregelen dijital değişimin ekonomik ve sosyal temellerinin teorik ve pratik çerçeveden analizinin yapılabilmesi, bu değişime uygun pazarlama ve işletme stratejilerinin geliştirilebilmesi için gerekli bilgi ve donanımı sağlamak üzere çok disiplinli bir program olarak tasarlanmıştır.
Program, Ekonomi, İşletme ve İletişim bölümlerinden akademisyenlerin ve iş dünyasından bu dönüşümü yakından takip eden eğitmenlerin verdiği derslerle uygulamalı bir şekilde yürütülmektedir. Program başkanlığını Prof. Dr. Betül Gür yürütmektedir.
- Başvuru Koşulları
- 2024-2025 Akademik Yılı Dijital Ekonomi ve Pazarlama Tezli ve Tezsiz YL Müfredatı
- Dijital Ekonomi ve Pazarlama Türkçe Tezli YL Ders Programı
- Dijital Ekonomi ve Pazarlama Türkçe Tezsiz YL Ders Programı
- Ders Tanıtım Formu (Syllabus)
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Öğrenci İşleri
Dijital Ekonomi ve Pazarlama Yüksek Lisans Sorumlusu Öztürk Aslan
lee@ticaret.edu.tr – 444 0 413 Dahili: 4766