İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletmecilik Kulübü’nün düzenlediği konferans dizisinin bu haftaki konuğu Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri Online Servis Direktörü ve şirketin İcra Kurulu Başkan yardımcılarından Hakan Çelik oldu.
"CEO Gözüyle Hizmet" konulu konferansta öğrencilerle bir araya gelen Çelik, kişisel deneyimleri ve gsm sektörünün Türkiye'deki gelişimi konusunda bir sunum yaptı. Vodafone'nin Türkiye'ye giriş süreci ve şirketin işleyiş mekanizmasından söz eden Çelik; bilgi ile iletişimin önemine değinerek insanın hayat tecrübesinin her yaşta farklılaştığına dikkat çekti. Deneyimli bir yönetici olarak iş hayatında herkesin zorluklarla mücadele ettiğine değinen Çelik, öğütlerini sıraladıktan sonra hayattın tüm kesitlerinin yer aldığı bir videoyu öğrencilerle paylaştı. Konferansın sonunda İşletme Kulübü yönetimi Çelik'e teşekkür plaketi takdim etti.
