TR EN

Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mezun Öğrenci Yorumları

İrem Beşik

Mimarlık Lisans Programı (2021)

İstanbul Ticaret Üniversitesi Mimarlık Bölümü 2021 yılı mezunuyum. Eğitimim sürecinde Çift Anadal Programı ile İnşaat Mühendisliği Bölümü’ne başladım ve şu anda İnşaat Mühendisliği son sınıf öğrencisiyim.

Burs imkanları, iş dünyasının içinde olması, yetkin akademik kadrosu gibi sebeplerle lisans eğitimimi bu üniversitede almaya karar verdim. Mimarlık eğitimim sürecinde ve sonrasında da hocalarımla irtibat kurup çeşitli konularda onlara danışabildim.

Bu süreçte çok çeşitli etkinliklere, gezilere ve konferanslara katılma imkanım oldu. Şu anda da mühendislik eğitimi alırken Üniversitenin Kariyer Merkezinden çeşitli stajlara ve projelere başvurup kariyer edinme sürecimi geliştirmeye çalışıyorum.

Öğrencilere tavsiyem; Üniversitenin çeşitli burs imkanlarından, etkinliklerinden, yarışmalardan ve staj imkanlarından faydalanabilirler. Eğer eksik gördüğünüz bir durum veya  aklınızda bir fikir varsa bunu hocalarla ya da yetkililerle paylaşıp gerekli desteği alabilirsiniz.

 

 

DİĞER Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mezun Öğrenci Yorumları

Sezgin Çelik
24 Mayıs 2022 Serkan Yalpı
22 Mart 2022 İrem Beşik
22 Mart 2022 Dila Akdağ
22 Mart 2022 Senanur Tellioğlu
22 Mart 2022 Erva Miray Doğan
22 Mart 2022 Edanur Varol
22 Mart 2022
×
WhatsApp