TR EN

Haberler

Sosyal Medyaya Ekonomik Bakış

Üniversitemizin Ticari Gelişim Kulübü tarafından düzenlenen söyleşide sosyal medyanın ekonomik boyutu ele alındı.

 

Programın ilk bölümünde söz alan Papillon Dijital'den Merve Karabağlı, "e-ticaret için sosyal medya neden önemlidir?" başlığı altında, internetin gelişmesiyle beraber e-ticarete mecrasının doğuşu ve dönüşümünü, sosyal medyanın gelişmesi ile e-ticaretten sosyal ticarete olan geçiş sürecini anlattı. 

 

Daha sonra söz alan Vodaco Agency yöneticisi Mehmet Subaşı, sosyal medyada pazarlama teknikleriyle ilgili bilgiler verdi. Subaşı, satış ve pazarlama arasındaki ayrıma değinerek  veriler sundu.

 

Son bölümde konuşan  Yeni Şafak Gazetesi Ekonomi Müdürü Yakup Kocaman ise Ekonomide Sosyal Medya başlığı çerçevesinde sosyal medya araçlarının ve şirketlerinin ulusal ve uluslararası ekonomiyi etkileme süreciyle ilgili bilgiler verdi. 

 

Programın sonunda ise,


08-11 Mayıs 2014

tarihlerinde Ticari Gelişim Kulübü’nün Thinker and Talker Ulusal Öğrenci Sempozyumu ile birlikte projelendirdiği "Genç Ekonomi Zirvesi 3" organizasyonuyla ilgili sunum yapıldı. 


DİĞER Haberler

10 Kasım 2025
İstanbul Ticaret Üniversitesi 5. Manas Forumu’nda Türk Dünyası ile Buluştu 10 Kasım 2025
Üniversitemiz Endonezya’da Öğrenciler ve Acentelerle Bir Araya Geldi 7 Kasım 2025
İstanbul Ticaret Üniversitesi’ne TOBB Ziyareti 6 Kasım 2025
Ahilik Değerleri İki Gün Boyunca İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Yeniden Yorumlandı 6 Kasım 2025
Bilge Mimar Turgut Cansever’in Dünya Görüşü İstanbul Ticaret Üniversitesinde Anlatıldı 3 Kasım 2025
MEDEK’ten Bilgisayar Programcılığı Programına Akreditasyon Ziyareti 1 Kasım 2025
Sumud Filosu Aktivistleri: “Dünya Artık 7 Ekim Öncesine Dönmeyecek” 31 Ekim 2025
Akademisyenimiz Prof. Dr. Süleyman Seyfi Öğün, Cumhurbaşkanlığı Büyük Ödülüne layık görüldü 28 Ekim 2025
İki fakültemizde Dekanlık Devir Teslimleri Gerçekleşti 28 Ekim 2025
Öğrencilerimiz STKFest 2025’te Sivil Toplumla Buluştu
×
WhatsApp