Üniversitemizin Ticari Gelişim Kulübü tarafından düzenlenen söyleşide sosyal medyanın ekonomik boyutu ele alındı.
Programın ilk bölümünde söz alan Papillon Dijital'den Merve Karabağlı, "e-ticaret için sosyal medya neden önemlidir?" başlığı altında, internetin gelişmesiyle beraber e-ticarete mecrasının doğuşu ve dönüşümünü, sosyal medyanın gelişmesi ile e-ticaretten sosyal ticarete olan geçiş sürecini anlattı.
Daha sonra söz alan Vodaco Agency yöneticisi Mehmet Subaşı, sosyal medyada pazarlama teknikleriyle ilgili bilgiler verdi. Subaşı, satış ve pazarlama arasındaki ayrıma değinerek veriler sundu.
Son bölümde konuşan Yeni Şafak Gazetesi Ekonomi Müdürü Yakup Kocaman ise Ekonomide Sosyal Medya başlığı çerçevesinde sosyal medya araçlarının ve şirketlerinin ulusal ve uluslararası ekonomiyi etkileme süreciyle ilgili bilgiler verdi.
Programın sonunda ise,
08-11 Mayıs 2014
tarihlerinde Ticari Gelişim Kulübü’nün Thinker and Talker Ulusal Öğrenci Sempozyumu ile birlikte projelendirdiği "Genç Ekonomi Zirvesi 3" organizasyonuyla ilgili sunum yapıldı.
.jpg)
.jpg)
.jpg)