İstanbul Ticaret Üniversitesi Facebook İstanbul Ticaret Üniversitesi Twitter İstanbul Ticaret Üniversitesi Instagram İstanbul Ticaret Üniversitesi LinkedIn İstanbul Ticaret Üniversitesi Youtube

Dr. Öğr. Üyesi. Mehmet Sağlam’dan Yeni Kitap

Dr. Öğr. Üyesi. Mehmet Sağlam’dan yeni kitap

İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü akademisyenlerinden Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Sağlam’ın editörü olarak yer aldığı Dijitalleşen Dünyada Pazarlama kitabı Nobel Akademik Yayıncılık tarafından yayınlandı.

Dijitalleşmenin ortaya çıkardığı muazzam fırsat alanından yararlanmak için dijital pazarlamaya ve dijitalleşme temelinde pazarlama faaliyetlerini değerlendirmeye nasıl yaklaşılacağı sorusuna cevap vermeye yönelik hazırlanan çalışmada, pazarlama karması başta olmak üzere pazarlamanın farklı alanları için dijitalleşmenin yarattığı yeni gerçekliklere, radikal değişimlere, nasıl yönetilmesi gerektiğine ve güncel dijital pazarlama uygulamalarına yer veriliyor.

Çalışma içeriğinde; Yapay Zekâ Çağında Pazarlama, Dijital Ticaretin Yenilikleri ve Etkileri, Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları, Pazarlamada Büyük Veri, Dijitalleşme ve Markalar: Dünden Bugüne İnternette Markalaşma Süreci ve Pazarlamadaki Yansımaları, Dijital Fiyatlandırma, Dijital Dünyada Yeniden Şekillenen Tüketici Kavramı: Dijital Tüketici, Dijital Pazarlamanın Yükselen Trendi: Yeniden Pazarlama, Dijital İçerik Pazarlaması, Dijitalleşmeyle Gelişen E-Perakendecilik ve Omnichannel Yaklaşımı, Dijitalleşen Pazarlamada Web Sitesinin Önemi, Dijital Pazarlama İletişim Yaklaşımları, Dijital Pazarlamada Veri Analitiği ve İş Zekâsı ve Fijital (Phygital) Pazarlama bölümleri yer alıyor.